تعرفه تبلیغات در گوگل مدیریت شده – هزینه تبلیغات با اکانت اختصاصی گوگل ادز

این سرویس مخصوص کسانی است که با روش های بازاریابی اینترنتی و همچنین کار کردن با پنل گوگل ادوردز آشنایی دارند. ایجاد اکانت اختصاصی توسط گوگل ادز به صورت رایگان انجام می‌شود. پس از تهیه اکانت اختصاصی گوگل ادوردز و شارژ آن می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را ایجاد کنید. با داشتن اکانت اختصاصی گوگل ادز، پس از اتمام اعتبار شارژ شده به آسانی می‌توانید درخواست شارژ اکانت خود را ثبت کنید تا در کمتر از 2 ساعت کاری اعتبار خریداری شده به اکانت شما افزوده شود.

هزینه تبلیغات مدیریت شده گوگل ادوردز

در صورتی که شما با پنل ادوردز و روش های بازاریابی آشنایی ندارید یا به هر دلیلی می خواهید ما مدیریت کمپین های ادوردز شما را انجام دهیم می توانید با پرداخت 6 تا 10 درصد کارمزد بیشتر علاوه بر بودجه تبلیغات، تبلیغات مدیریت شده گوگل خود را به گوگل ادز بسپارید.

هزینه مدیریت و بهینه سازی اکانت

سوالات متداول

هزینه تبلیغ در گوگل چگونه پرداخت می‌شود؟

ما برای همه مشتریان گوگل ادز اکانت جدید ایجاد و اکانت آنها را با توجه به واحد پولی و میزان سفارش آنها شارژ می‌کنیم. در واقع مشتریان گوگل ادز هزینه تبلیغ در گوگل را به صورت ریالی پرداخت می‌کنند و ما اکانت گوگل ادز آنها را با توجه به واحد پولی اکانت شارژ می‌کنیم.

آیا برای هزینه های پرداختی فاکتور رسمی ارایه می‌کنید؟

بلی. صدور فاکتور رسمی برای هزینه تبلیغ در گوگل با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد.

چرا هزینه تبلیغات مدیریت شده و اختصاصی متفاوت است؟

تبلیغات مدیریت شده گوگل ادز توسط کارشناسان گوگل ادز مدیریت و پشتیبانی می‌شوند و شامل کارمزد مدیریت تبلیغات می‌شود. در حالی که تبلیغات در اکانت اختصاصی توسط کاربر انجام می‌شود و هزینه مدیریت تبلیغات به گوگل ادز پرداخت نمی‌شود.

آیا ممکن است هزینه تبلیغات برای یک سایت ارزان‌تر از سایت دیگر باشد؟

بلی. هزینه تبلیغات گوگل برای کلمات کلیدی مختلف و حوزه های کاری مختلف، متفاوت است. این تفاوت قیمت هزینه تبلیغات از میزان رقابت نشات می‌گیرد.

چگونه می‌توان هزینه تبلیغات گوگل را کاهش داد؟

با بهینه سازی کلمات کلیدی، هدفگیری دقیق مخاطبان، استفاده از افزونه های تبلیغاتی، بهبود متن تبلیغات و صفحات لندینگ پیج می‌توان هزینه تبلیغات را کاهش داد.